poniedziałek, 28 kwietnia 2014

*People who love to eat ... *

Hop! hop! 
Jak tam Wasze poniedziałkowe nastroje?
Na pewno lepsze na samą myśl o długim weekendzie :)
Moje plany niestety się posypały, ale co się odwlecze ... :)
W końcu znalazłam w sobie trochę weny i postanowiłam szybciutko, co by nie uciekła, skleić scrapa.
Dla niektórych ma zbyt mało koloru (:P), ale ja tam go lubię.
Btw. Mam ostatnio fazę na totalne szarpanie papieru. 
Ciąg dalszy już niedługo.







Dziś w obroty wzięłam tę mapkę przygotowaną przez Justt na wyzwanie w ScrapAndMe


Dobrego dnia!
G.

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie papierów i zdjęcia. Świetny scrap!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna praca!

    Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaahha, mistrzostwo świata! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wszystko połączyłaś :D a koloru w sam raz jest :D

    OdpowiedzUsuń