niedziela, 26 stycznia 2014

Sketch #20 'Ho Hey'

Witajcie! 
Dziś przybywam do Was z kolejnym wyzwaniem na blogu Scrap&Music

Mapkę przygotowała dla nas Janice Daquila- Pardo


Należy ją połączyć ze znaną i lubianą piosenką 
The Lumineers- Ho Hey


Czas na mojego scrapa.
Wykorzystałam do niego zdjęcie z siostrą zrobione podczas świątecznego spaceru.







Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu.
Jeśli nie, to zapraszam na bloga do obejrzenia fantastycznych prac przygotowanych przez dziewczyny. 

Ściskam niedzielnie!
G.



6 komentarzy:

  1. Uroczo! Ale niestety skojarzył mi się z mroźną zimą, taką jak za oknem :P
    Mimo wszystko bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the way you stamped stars and used washi tape to embellish your layout!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great sketch and a great layout - love those stars!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  4. I HAVE that background paper! LOOOOVE how you've used it!! The lovely alphas too....inspired page:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) bardzo zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie fantastyczne, pozytywne LO! czad!

    OdpowiedzUsuń