niedziela, 24 listopada 2013

[Sunny day]

Hop hop! Witajcie niedzielnie :)
Czy Wasz dzień mija równie leniwie i mało kreatywnie jak mój?
Listopadzie, uciekaj!
Chyba pierwszy raz tak bardzo czekam na grudzień, który będzie naprawdę ważnym miesiącem :)

Dziś mam dla Was moją drugą i ostatnią pracę przygotowaną na gościnne projektowanie w The Studio Challenges.
Tym razem należało zainspirować się mapką, a także dodać 'drewniane' elementy (u mnie strzałki oraz papier).









Tak, tak. Potrafię jeszcze czasami zrobić coś bez gesso i całego mediowego bałaganu :D
Dobrego dnia Wam życzę! ;*
G.

6 komentarzy:

  1. fantastyczny jest! rozjaśnia ten szary świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie i tak czysto, zgadzam się z sajciastyczną, bardzo rozświetla wszelkie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love how spare and elegant this is - wonderful use of space!
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się, marzy, taki słoneczny ciepły dzień...Piękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci idzie z białym tłem :) bardzo fajna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wykorzystana mapka - białe tło jest tu idealne :)

    OdpowiedzUsuń