wtorek, 3 września 2013

Photo Swap #1

Dziewczyny z DT Color Hills zaproponowały jakiś czas temu świetną zabawę, a mianowicie wymianę fotkami i oscrapowanie ich.
Zgłosiłam się, a jak! :)
Moją parą została Jess, a oto zdjęcie, które od niej otrzymałam:





Tak Jess oscrapowała moje zdjęcie:
Thank you Jess! You're the best! :)


A na blogu CH możecie popatrzeć na prace reszty osób biorących udział w wymianie :)
Już nie mogę się doczekać kolejnej edycji!! :))
Podczas przygotowania scrapa jak zwykle ostatnio naciapałam moimi ulubionymi farbkami 13arts (turkus i koral)
Pozdrawiam!
G.

7 komentarzy:

  1. łaaał, obie wykonałyście kawał dobrej roboty! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brak mi słów! Oczu nie można oderwać od tego Twojego scrapa, podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z tą wymianką :) super wyszedł Ci ten LO!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie Ci wyszło ;D fajna sprawa z taką wymianą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. i twój i Jess są niesamowite! po prostu napatrzeć się nie mogę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle... to bardzo trudne wyzwanie, ale interpretacje - wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you for this beautiful page with my pic my dear :-*

    OdpowiedzUsuń